Tjenester og endringer

Datakontroll

Med datakontroll tjenesten får du full kontroll på din databruk. Når du har brukt opp datamengden i ditt abonnement senkes hastigheten  til 40kbps og du vil ikke bli fakturert overforbruk. Tjenesten bestilles på MinSide.

For å bruke data videre må du bestille en av våre datapakker – dette gjøres også på MinSide. Du finner oversikt på alle datapakkene HER

Hvis du ønsker å endre ditt abonnement kan dette gjøres enkelt på MinSide.

Det er ingen kostnad å bytte til Fri, Medium eller Basis abonnement.

Det tilkommer en kostnad 79,- å bytte til et Norgesabonnement

Hvordan fungerer tjenesten?

  • Data som er inkludert på ditt abonnement blir automatisk overført til neste måned.
  • Du kan spare data så mange måneder du vil, opptil det som er inkludert i abonnementet. Hvis du for eks har 2GB i ditt abonnement kan du spare opptil 2GB.
  • Alle våre abonnement med datapakker aktiveres med tjenesten fra 1 april. Allerede i mai vil du få ubrukt data automatisk overført.

Eksempel på Data Rollover

Hvis du har Fri 2GB abonnement men kun bruker 1,6GB en måned, vil 0,4GB overføres til neste måned. Da har du 2,4GB å bruke måneden etter. Hvis du kun bruker 1,6GB neste måned også, har du fortsatt 2,8GB å bruke i 3. måned.

Gjelder rollover på datapakker?

Data fra løpende eller engangs datapakker blir også overført til neste måned. Du kan spare data så mange måneder du vil, opptil det som er inkludert i abonnementet.

Endring av abonnement

Hvis du bytter abonnement hos oss blir ikke data overført til neste måned. Tjenesten gjelder fra din første hele måned med nytt abonnement, og tidligere oppspart data blir nullstilt.

Din første måned som kunde

Data Rollover gjelder ikke den første måneden du er kunde. Tjenesten gjelder fra din første hele måned.

Hvis du ønsker å si opp ditt nummer helt, send oss en e-post til ks@ncw2411.nclhot1.netclient.no

Oppsigelsestiden hvis du sier opp nummeret helt er inneværende + 1 måned.

 

Ved overføringen av nummer til en annen operatør så er det din nye leverandør som tar seg av dette.

Det er ikke oppsigelsestid hvis du overfører nummeret til en annen operatør. Vi avregner og sender deg sluttoppgjør 2-3 uker etter oppsigelsen er registrert.

For å endre eier på ditt abonnement kan du gjøre følgende:

  1. Skriv ut riktig skjema nedenfor
  2. Begge parter må så fylle ut og signere skjemaet
  3. Returnér skjemaet til oss i brevform, epost (ks@telipol.no).

Eierskifteskjema mobiltelefoni – privat til privat

Eierskifteskjema mobiltelefoni – privat til bedrift

Eierskifteskjema mobiltelefoni – bedrift til privat

Eierskifteskjema mobiltelefoni – bedrift til bedrift

Vi tilbyr BankID uten ekstra månedskostnad.

Bruk av BankID er også helt gratis!

Tjenesten bestilles og aktiveres i din nettbank. Hvis du ikke har byttet SIM kort siden 2013 så trenger du nytt SIM kort. Kontakt oss på ks@ncw2411.nclhot1.netclient.no for å bestille kostnadsfritt SIM kort som støtter BankID.

Du kan lese mer om BankID her: https://www.bankid.no/

Nytt SIM kort bestilles ved å logge inn på MinSide. «Bestill SIM-kort» finner du på første side.

Når du har mottatt SIM kortet så kan du aktive det på MinSide – husk da at ditt gamle SIM kort slutter å fungere samtidig.

NB! Hvis du nylig har byttet adresse og vi har registrert feil adresse kan du også bestille ved å sende e-post til ks@ncw2411.nclhot1.netclient.no – husk da å legge ved:

  • Ditt mobilnummer
  • Adressen det nye kortet skal sendes til
  • Vi sender ut «3-SIM» kort som passer til alle mobiltelefoner

Nytt SIM kort koster 149,- og faktureres på din neste faktura (etter at SIM kortet er aktivert).

Send oss en melding

Fant du ikke svar på det du lurte på? Send oss en melding og vi kontakter deg!

Andre kategorier

Kontakt oss

Åpningstider

    Vi holder åpent alle hverdager.

  • Telefon: kl. 10 til 15
  • Utenfor åpningstid kan kundesenteret kontaktes på e-post.

Følg oss på facebook