Info om Hudya

Du mottar kun faktura i desember dersom du hadde ekstra forbruk i november.

Du blir ikke fakturert for abonnementsavgift i desember, fordi Hudya legger om fra 2 til kun 1 måneds forskuddsfakturering. Vi er enige med Hudya i at det er mer rettferdig og oversiktlig for deg!

Den første fakturaen fra Hudya sendes ut i januar, og inneholder eventuelt forbruk for desember utover det som er inkludert i abonnementet, og abonnementsavgift for januar. Har du tilgodebeløp, overføres dette også til Hudya.

Alle priser og tjenester blir som før, og du beholder samme SIM-kort og Telenor-dekning. Les mer her: https://telipol.no/hudya/

Du beholder abonnementet ditt til samme gode priser og vilkår som i dag.

Du beholder samme SIM kort som tidligere.

Du beholder samme Telenor dekning som tidligere.

Telipol har inngått avtale med Hudya om å overta Telipols kunder fra 1. desember. Det blir ingen endringer i dine abonnementsbetingelser.

Først og fremst: Du vil bli ivaretatt på beste mulige måte hos Hudya, og vi er trygge på at du får det minst like bra som tidligere. Nøkkelpersoner fra Telipol blir med videre til Hudya.

Du beholder abonnementet ditt til samme gode priser og vilkår som i dag, med samme SIM-kort, Telenor-dekning og tilleggstjenester. Du får også nyte godt av Hudyas øvrige tilbud.

Hudya er et norsk konsern med virksomhet i Oslo, Stockholm og København. De har samlet hverdagstjenester som strøm, forsikring og refinansiering av lån på ett sted. Det betyr at du kan spare tid og penger på mer enn mobil.

Hos Hudya får du god kundeservice og rådgivning, og du kan snakke, maile og chatte med hyggelige og effektive rådgivere.

Les mer på hudya.no.

Send oss en melding

Fant du ikke svar på det du lurte på? Send oss en melding og vi kontakter deg!

Andre kategorier

Kontakt oss

Åpningstider

    Vi holder åpent alle hverdager.

  • Telefon: kl. 10 til 15
  • Utenfor åpningstid kan kundesenteret kontaktes på e-post.

Følg oss på facebook