Bestilling

Ring Utland pakken

Hvis du ringer mye til utlandet anbefaler vi «Ring utland» pakken. Pakken gir deg 500 min ringetid hver måned til totalt 83 land. Pakken koster 249,- pr måned og bestilles på MinSide.

Pakken gjelder for samtaler til følgende land:

Danmark, Finland, Færøyene, Island, Sverige

Albania, Andorra, Belgia, Bosnia-Hercegovina, Bulgaria, Estland, Frankrike, Gibraltar, Hellas, Hviterussland, Irland, Italia, Kosovo, Kroatia, Kypros (Nord og Syd) Latvia, Liechtenstein, Litauen, Luxembourg, Makedonia, Malta, Moldova, Monaco, Montenegro, Nederland, Polen, Portugal, Romania, San Marino, Serbia, Slovakia Slovenia, Spania, Storbritannia, Sveits, Tsjekkia, Tyrkia, Tyskland, Ukraina, Ungarn, Østerrike

Argentina, Australia, Bahamas, Bangladesh, Brasil, Canada, Colombia, Costa Rica, Filippinene, Guam, Hong Kong, India, Indonesia, Irak, Iran, Israel, Japan, Jordan, Kambodia, Kina, Martinique, Mexico, New Zealand, Pakistan, Puerto Rico, Russland, Singapore, Sri Lanka, Syria, Sør-Afrika, Sør-Korea, Taiwan, Thailand, Trinidad & Tobago, USA, Venezuela, Vietnam

 

Våre generelle datapakker fungerer i Norge og EU/EØS land.

Vi har også pakker for «Sone 2» land – USA, Sveits, Serbia, Montenegro, Thailand, Malaysia, Bangladesh, Pakistan, Myanmar, Australia, Canada, Kina, Færøyene, Grønland, Hong Kong og Russland.

Se alle pakker og priser HER

Det kan du! For å legge til ekstra abonnement på ditt kundeforhold kan du legge inn bestilling som vanlig på www.telipol.no – husk å bruke samme personnummer som ved forrige bestilling.
Får du problemer kan du ta kontakt med oss på ks@ncw2411.nclhot1.netclient.no.

Hvis du ønsker en forklaring på hvorfor du ikke har bestått kredittsjekken kan du kontakte Bisnode, Telefon: 22 45 93 40 – E-post: ksp.no@bisnode.no.
Vi tilbyr dessverre ikke abonnement hvis du har betalingsanmerkning.

Med Telipol abonnement får du full Telenor dekning – akkurat den samme gode dekningen som du ville fått ved å være Telenor kunde direkte.

Du får tilgang til lynrask 4G+ hastighet og krystallklar samtalekvalitet med HD-Voice.

Med Telipol abonnement får du også tilgang til WiFi tale tjenesten hvis din mobil støtter dette.

Det er gratis å ringe til familien, ingen oppstartspris eller minuttpris. Det er også gratis å ringe til alle andre kunder med Telipol abonnement – en veldig stor familie med andre ord!

Ja det kan du, bare husk å velg dette i bestillingsskjema. Det er kostnadsfritt å overføre ditt mobilnummer til Telipol.

Nei, det trenger du ikke – ved overføring av mobilnummer til Telipol så ordrer vi oppsigelsen hos din forrige leverandør.

Det er viktig at du ikke melder ifra om oppsigelse selv – da kan det kan oppstå problemer med overføringen av nummeret

Unntaket er hvis du har bestilt nytt nummer så må du selv si opp eventuelt tidligere nummer hvis du ikke lenger ønsker disse.

Nei, vi tror ikke på bindingstid her i Telipol, og du står fritt til å bytte operatør uten gebyr. Vi vil gjøre alt vi kan for at du skal bli fornøyd hos oss!

Vi tilbyr ekstra datapakker som kan legges til på ditt abonnement:

1GB Norge og EU/EØS 1 GB 99,-
5GB Norge og EU/EØS 5 GB 199,-
15GB Norge og EU/EØS 15 GB 399,-
USA Pakka 400MB 400 MB 99,-
USA Pakka 1GB 1 GB 199,-

Pakker kan bestilles som som engangspakker ut inneværende måned.

Datapakker bestilles på MinSide og aktiveres kort tid etter. Alternativt kan også ringe oss på 21555770 for å bestille (åpent hverdager 10.00 – 15.00).

Hvordan bestilles data når jeg overføres til Hudya?

Når du overføres til Hudya, blir det enklere for deg bestille ekstra data. Du gjør det enkelt og greit per SMS!

Vi vil da sende deg SMS når 85% av dataen som er inkludert i abonnementet ditt er oppbrukt.
Ønsker du mer data, bestiller du det ved å svare på SMS’en og sende det antall GB du ønsker, du kan velge mellom enten 1GB, 5 GB eller 15GB.

Du mottar en bekreftelse på at bestilling er mottatt og registrert, og at du kan surfe videre kort tid etter dette.

«Datakontroll utland» er en forbrukskontroll-tjeneste for datatrafikk i utlandet som er aktivert automatisk. Tjenesten vil sperre for datatrafikk i utlandet når forbruk har nådd 500,- i kalendermåneden.

Når 80 % av beløpsgrensen er nådd, vil det bli sendt et varsel med informasjon om forbruk.

Dersom du ønsker å fortsette datatrafikken i utlandet kan du sende kodeord FORTSETT UTLAND til 1999. Dersom du har valgt å fortsette ditt forbruk, vil du også motta varsel ved nådd forbruk på 200 %, 400 % og 999 % av beløpsgrensen.

Hvis du har valgt å ikke fortsette datatrafikk utland, vil du automatisk bli sperret for datatrafikk i utlandet ut inneværende måned, når grensen er nådd. Du vil motta et varsel som informerer om dette. Grensen på 500,- vil automatisk aktiveres igjen neste måned.

Ved å sende kodeord STATUS UTLAND til 1999 får du en melding med informasjon over ditt dataforbruk i utlandet hittil inneværende måned.

Dersom du ikke lenger ønsker å benytte tjenesten kan du sende kodeord STOPP UTLAND til 1999. Du vil da ikke lenger motta varsler eller bli sperret ved et nådd forbruk på 500,-.

Våre Fri abonnement inkluderer bruk i alle EU/EØS land.

Har du problemer med å få ditt abonnement til å fungere i utlandet, er det mulig du benytter deg av feil operatør. Telipol har via Telenor avtaler med spesifikke leverandører i hvert land, det er derfor ikke alle operatører i utlandet man kan benytte. Husk å velg automatisk søk av operatør på din mobil.

Før du reiser, sjekk også priser for området du skal til, da dette varierer veldig. Vær spesielt oppmerksom for priser for bruk av data. Du finner oversikt på alle priser i utlandet HER

Vi har også en tjeneste som sikrer at kostnadene ikke blir overraskende når du er utenfor EU, Datakontroll utland. Du kan lese mer om denne tjenesten HER

For å velge riktig abonnement er det beste om du har noenlunde oversikt over hva du bruker mobilen til månedlig. Du kan finne ut dette ved å sjekke forbruk på Min side eller fakturaen fra din nåværende operatør.

Vi har abonnement som passer alle forbruksmønstre, men hvis forbruket endrer seg kan du enkelt endre ditt abonnement på MinSide etter at du har blitt kunde hos oss.

Våre rådgivere hjelper gjerne til – kontakt oss på 21555770 eller ks@ncw2411.nclhot1.netclient.no

Trenger du et ekstra SIM-kort til en mobiltelefon? Du kan ha opptil et Tvilling-SIM og 2 Data-SIM på samme abonnement/mobilnummer.

Tvilling-SIM

Tvilling er tjenesten for deg som bruker to mobiltelefoner. Du får et ekstra SIM-kort og kan bruke begge telefonene med samme abonnement og samme nummer. Tjenesten koster kr 149,- i etablering og kr 29,- pr måned.

Data-SIM

Data-SIM er for deg som som trenger ekstra SIM kort til databruk – for eks i iPad eller nettbrett. Du kan ha opptil 2 Data-SIM på samme abonnement. Tjenesten koster kr 149,- i etablering og kr 29,- pr måned.

Bestilling

For å bestille Tvilling-SIM og Data-SIM må du være kunde hos oss fra før.

Bestilling gjøres på MinSide under «Tjenester» fanen. SIM kortet sendes ut kort tid etter dette, og vil ankomme innen 2-5 dager.

Send oss en melding

Fant du ikke svar på det du lurte på? Send oss en melding og vi kontakter deg!

Andre kategorier

Kontakt oss

Åpningstider

    Vi holder åpent alle hverdager.

  • Telefon: kl. 10 til 15
  • Utenfor åpningstid kan kundesenteret kontaktes på e-post.

Følg oss på facebook