Hudya overtar Telipols kunder – ingen endringer på ditt abonnement

 

Telipol har inngått avtale med Hudya om å overta Telipols kunder fra 1. desember. Det blir ingen endringer i dine abonnementsbetingelser.

Først og fremst: Du vil bli ivaretatt på beste mulige måte hos Hudya, og vi er trygge på at du får det minst like bra som tidligere. Flere ansatte fra Telipol blir også med videre til Hudya.

Alle priser og tjenester blir som før, og du beholder samme SIM-kort og Telenor-dekning. Du får også nyte godt av Hudyas øvrige tilbud. Du mottar faktura som vanlig fra Telipol i november og desember, og Hudya sender første faktura i januar.

Du finner nærmere informasjon her: https://telipol.no/kundeservice/hudya_overtar/

 

Hvem er Hudya, og hva gjør de?
Hudya er et norsk konsern med virksomhet i Oslo, Stockholm og København. De har samlet hverdagstjenester som strøm, forsikring og refinansiering av lån på ett sted. Det betyr at du kan spare tid og penger på mer enn mobil.

Hos Hudya får du god kundeservice og rådgivning, og du kan snakke, maile og chatte med hyggelige og effektive rådgivere.

Les mer på hudya.no.

 

Hva skjer nå?
Akkurat nå behøver du ikke foreta deg noe som helst.

Du kan bruke abonnementet ditt som før, med de samme lave prisene og gode tjenestene du er vant til. Hudya sender deg nærmere informasjon om kort tid.  Første faktura fra Hudya sendes i januar, og du vil motta faktura fra Telipol i november og desember.

 

Har du spørsmål?
Kontakt Telipol kundeservice på ved å svare på denne e-posten, eller ring oss på tlf. 21 55 57 70 hverdager fra kl. 10.00 – 15.00.

Har du spørsmål om Hudya, kan du kontakte Hudya kundeservice på e-post support@hudya.no eller på
tlf. 21 41 56 00 hverdager fra kl. 08.00 – 16.00.

 

Takk for oss!
Til slutt ønsker vi å takke for den tiden du har vært kunde hos oss. Vi er sikre på at du vil få en god kundeopplevelse også hos Hudya.

Med vennlig hilsen

Kristoffer Røil
Daglig leder
Telipol Mobil